Nici Harmonic

8.18.2016

好APPS推介 - PRISMA

我好衰,我所有朋友都知我好衰,總係要將所有原本好型既事當成笑話,令身邊想走型格路線的人也只好跟我傻笑。所以型人總不喜歡接近我,怕我把他們世界的面紗拿走。除非你有十足把握,不然請不要隨便在我面前裝模作樣,這也只是我報仇的一小部份。


在我面前出現的型人,其實大部份是出於無知,或覺得無知是型的一部份。十多年前一班band友話自己只聽Metal, 覺得聽Pop歌既人好七。我當時被問,我話我有聽pop, 但我最愛Metal. 我唔覺自己七,我覺得"無知"七d, 仲有,我唔聽pop, 我同朋友去唱k點算? O! 係喎!你咁型,邊到會有朋友,"朋友"咁七!


故事二,我玩pokemon, 身邊九成朋友唔信,八成覺得我太忙點會有時間玩,一成覺得我好七,行公園打機好唔型。但我覺得,全球都hit 既野,我唔去試,係無知。呀!咁又係,你咁"型", 你唔需要了解這個世界。 我唔型,因為我擁抱這個世界。 所以你最後說,我很down to earth. 其實你也是錯的,因為你只想表達自己是離地,但其實…你只是無知。


最近在玩PRISMA 這個APPS. 它有很多不同類型的 FIFTER . 出來的效果令帽子有意想不到的變化. 在選擇效果的時候, 有幾款甚至已經是我夢寐以求的帽子設計.當然我知道真實製作和圖片本身就不可以拿來比較, 但這的確可以啟發了我的創作. 令我又可以從幾何圖案的階段轉化成為抽象主意的領域. 謝謝科技.

沒有留言:

發佈留言