Nici Harmonic

7.08.2015

榴槤 BB 貓山王

識得我夠耐的朋友一定知道我係超級榴槤迷昨日食了一個由榴槤 BB送來的貓山王真的不得不介紹一下.

想食就去 www.durianBB.com Order 啦!!

榴槤 BB 貓山王特選高山斜地老貓山王樹,水向下流,故結的果殼會偏啡,此為上品正!而且係廿多年老樹榴槤,會比一般年幼樹的榴槤,更有層次。肉質飽滿,帶酒香、苦中回甘、層次極豐富!勁!

真空包裝,  完全無味

我在公司收到以為實比同事鬧幸好是抽真空密封包裝,開封前完全無味加上是直接從自家果園精心培植挑選樹上完熟掉果,落果24小時之內到港,到港 1 - 3 日內出貨,不收送貨費 TIM

比想像中更用肉呢!

全程低溫配送,保持新鮮,嚴如果園親身品嚐!平時泰國榴槤可以未熟收割、待運送時用化學物質催熟,故可以大量供應及運輸;

大人細路都食得好開心!!

但馬來西亞貓山王無法催熟,故只能待早上清晨時分自然從樹上完熟落果才可以收集,加上極易受大雨天氣影響,因此產量極少、極罕有!今次真係好食到閃亮眼~~

沒有留言:

發佈留言